Sul on nii ilusad suuuuuuured silmad!

Published on by Mannu

Kui ma eile hommikul kell 2 ärkasin äratuskella peale üles, siis ma poleks eluski arvanud, et mind ootab ees seesugune päev. Päev, mil end veinist mällu joon.
Ära pahanda minuga, et ma jälle purjus olin ja lollusi tegin, palun!?

Hommikul oli üsna paha olla ja ma mõtlesin, et jälle ei joo kunagi. No reede oli ka ilmselgelt meeletu õhtu ju. Poisid tulid pooleks tunniks meile kahte liitri kange alkoholiga ning nad tahtsid selle meie juures kõik ära juua ju. Aga koma oleks kurjaks saanud ja me siis läksime Keemiasse edasi. Pealekas sai otsa ja siis Krissu hakkas poistele morssi tegema mingist ploomikompotist, lõpuks lisati muidugi Aramist ka sinna sisse.. ja viina. Selline mõnus ploominahkadega smuuti tuli. Öäk Ahjaa, õhtunael oli see, et me poistega Käsna-Kallet vaatasime. First time in my life! Koleda graafikaga oli, natuke nõka-nõka nagu, aga sain vähemalt aimu, mis ta teeb ja kes on. Noh oma desktopi ja särgi pärast rohkem tahtsin kurssi viia. (Nagu mõned härrad eile selle särgi kohta ütlesidki, et nii ilusad suured silmad on.. rindade peale joonistatud :D)

No aga laupäeval siis.. kapis seisis üks veints ja pidi kohe selle ära jooma. Lii tuli ka veintsiga. Markolgi oli veints kaasas. Jossu Mai Tai ja Chrissu GINid, mida ma ilmselgelt degusteerima pidin. Mismõttes kõik nagu ühikasse said? Meile ei ole lubatud nii palju külalisi ühel õhtul ju!? :S Eiei, mitte, et ma kedagi oleks tahtnud ära ajada. Kõik oli sigalahe. Esimene mäluauk tekkis juba enne peole jõudmist. Millega me läksime? Bussiga? Taksoga? Jalaga?
 Kestoo jorss oli, kellega ma vene keeles suhtlesin? Miks ma üldse terve õhtu vene keeles rääkisin? Miks ma nende Peterburist pärit maffia-vendadega võidu viina jõin? Mismõttes neil pealekas otsa sai ja me tulikuuma teega viina võtma pidime? Oota, mis jääsõda ma Karja Keldris korraldasin? Miks ma Väike-Karjas tänava peal lühikeste varrukatega jalutamas käisin ja kõiki Sulo peole kutsusin? Äh, ei rippunud terve õhtu telefoni küles ju! Mismõttes me vanainimeste moodi tantsisime Liiga ja kõigile ütlesime, et me lesbid oleme? Miks ma Jossuga veiniklaasi pärast lahutuse sisse anda tahtsin juba? :D
Kuidas me Marguse juurde saime? Kus ta elab üldse? Miks ma seal trepikojas ära eksisin kui ta esimesel korrusel elab? Ah ole nüüd, mina ja laulsin terve õhtu jälle vä? Ahjaa, natuke vist küll. Midagi nagu mäletan ja Hellu juba rääkis, et me Henriga olime romäänsitanud seal - ilmselgelt vahtisime ainiti teineteise silmadesse ja laulsime minu soovilugusid, mida ma hetkel kül laulda ei oskaks by heart. Margus muidugi saatis meid klaveriga. Jaajajaa, mäletan küll, ma algul kohe üldse koerapolkat mängida ei osanud, pärast Henriga õppisime selgeks! Miks me sealt nii kiirelt ära läksime? Oleks võinud stuudios mõned laulud sisse laulda ju!
Jossu nüüd valgustas, miks mu valged sokid roosad ja plekkidega olid. Ma olevat parketi peale veini ümber ajanud ja seal sees ise tatsanud.. nagu väikesed lapsed poriloigus või nii :D Pealegi ma ei näinud üldse, et keegi pilte oleks teinud!
Mismõttes ma taksos kõigi sülle hüppasin ja seal pikutasin? Oota, mitmekesi me seal taksos olime? 6? Ahh? ausalt jäin ka magama vä? Nii lühikese maa jooksul? No aga kuidas ma siis taksost ühikasse sain? Neljandale korrusele ise kõndisin vä? Ah ole nüüd, ei karjunud ma üldse ju! Kes mul riided seljast ära võttis? Jossu vä? Aga miks ta mul meiki maha ei võtnud? Hommikul oli jubepaha paistes silmadega ärgata ja tööle minna. Appi, ma olen ikka veel purjus! Ilmselgelt sain eile külma juurde, sest oli vaja mingi 5 cm seelikuga peole minna ju. Kevad-sügis mantliga ilmselgelt. Kui mul eile oli nohu, siis täna on JÕHKER nohu ja ma aevastan kuuesajaga. Koguaeg. Brr!
Einoh ilmselgelt kaotati meie ainuke töötava mälukaardiga objekt ära, niiet fotosüüdistusi ka ei ole. Ilmselgelt me lähme täna seda Marguse juurde otsima, et siis veel kuulda, mis me eile tegime. Hahaa, natuke siiski on naljakas 

ÕU, MIKS MA AUTOGRAMMI SULOLT EI KÜSINUD? Hahaa, mul ärgates essa asjana vaatasin keha üle, et kuhu seekord midagi kirjutatud on..

Hirmus hästi tunnen end, et mu kõige paremad tulid minuga Sulo peole. Ausalt ka, te ei kujuta ettegi, kui palju see mulle tähendab! Ma tänan, ma tänan, ma tänan! Ma ausalt võin teiega tulla nüüd kuskile rula-värgile või leerikooli jutte ajama, kui te vaid palute .
Ma tänan Teid SK ilmselgelt kõige rohkem. Teiega oli üle niii pika aja NIII tore kohtuda ja möllu teha. Öelgu veel, et pisipõnn pidutsemise takistuseks on!

Ahjaa, nädala küss: millal käisid Sina viimati duši all nii, et keegi võõras jorss vahtis pealt.. häbenemata.. ?

One, two, three, four.. love is in the air and everywhere I look around!
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post
S
<br /> Oli tore Sind ka näha :)<br /> <br /> <br />
Reply